In deservirea unui client intern, este bine sa:

1. cunosti intotdeauna cerintele si asteptarile si sa participi in constructia acestora. Daca ele sunt nerealiste, explica fluxul de munca, prioritatile si timpul care iti este necesar pentru a livra un serviciu de calitate.
2. Fii explicit in ceea ce ai nevoie de la ei pentru a ii servi mai bine. Defineste standardul de calitate. Arata-le clar de la inceput ce le poti oferi. Negociaza termenele de livrare si calitatea serviciului. Arata-le cu tact cum se potrivesc ei in volumul de munca pe care il ai.
3. Comunica-le clientilor interni in ce etapa te afli c?nd sunt proiecte mai lungi. Nimanui nu ii place sa fie luat prin surprindere, mai ales cu vesti rele. Daca intervin probleme, anunta-le din timp si demostreaza-le cum acestea iti vor afecta termenul de livrare, calitatea serviciului sau nevoia de resurse.
4. Iesi din ?turnul tau de fildes?. Ia o pauza, invita-ti colegii din alte departamente la masa de pr?nz. Vorbeste cu ei despre ce se int?mpla in departamentul lor. Toti muncim din greu asa ca putem deveni miopi, pierde perspectiva si ignora cum functioneza celelalte departamente si de ce au ele nevoie in realitate.
5. Fi deschis sa vezi ?the big picture?. C?nd discuti cu colegii din alte departamente, inceraca sa intelegi cum functioneaza intreaga organizatie. Cum te potrivesti in ea? Ce loc are rolul tau, ce reprezinta munca ta in cadrul organizatiei? G?ndeste holistic.
Succes in deservirea clientilor interni :)!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *