Cum primesc feedback?

Asculta inainte de a evalua, obiectivul tau este sa intelegi ce faci nepotrivit.
Trateaza feedback-ul ca pe o oportunitate de a invata si a te dezvolta, nu il lu ca un atac la propria persoana. Nimanui nu-i place sa fie criticat, dar putem invata din criticile celorlalti ce sa nu mai repetam, ce sa facem diferit, etc
NU lasa emotile sa-ti disorsioneze intelegerea mesajului – asculta cu dorinta de a vedea ce doreste interlocutorul de la tine, nu te justifica, nu argumenta, nu raspunde la critica. Nu trebuie sa fi de acord.
Daca nu intelegi, cere elemente concrete, exemple, descrieri.
Nu lasa emotiile sa distorsioneze intelegerea mesajului – asculta cu dorintade a intelege ce doreste interlocutorul de la tine, nu raspunde, nu te justifica, nu argumenta. Obiectivul tu este sa intelegi ce are interlocutorul de spus, nu trebuie sa fi de acord cu punctul lui de vedere.
Dca nu intelegi, cere elemente concrete, descrieri, exemple care sa ii ilustreze feedback-ul.
Nu o lua personal si nu intra in defensiva.
Multumeste celui care iti da feedback.Nu este usor sa o faca, putini indraznesc sa o faca, asa camerita incurajat, altfel nu vei mai avea sansa sa te vezi prin ochii ceolr din jur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *